Ik ben Suzanne en samen met Michiel en onze drie kinderen woon en werk ik in Arnhem. Deze heerlijke stad, tussen het groen, is mijn thuishaven. Altijd in beweging — en dat past precies bij mij.
Mijn energie, creativiteit en ondernemerschap komen in alles wat ik doe naar voren. Geen dag is hetzelfde. Door mijn werk als coach, mijn rol als directeur-bestuurder bij Startclub Arnhem, het klussen én mijn vrijwilligerswerk ben ik op allerlei plekken in de stad actief.
Als het even kan pak ik de fiets en cross ik van Noord via het centrum naar Zuid. Daar, in natuurgebied Meinerswijk, staat mijn garage: de Indoor Camping. Een plek die alles in zich heeft om te doen waar ik zin in heb. In de koudere maanden klus ik er aan Peugeot J7’s en richting de zomer bouw ik het om tot een fijne plek om te zijn. Voor vergaderingen, workshops en teamuitjes en als het uitkomt en de zon schijnt, zet ik de deur van Suzanders open en is het een koffietentje waar je kunt genieten van mijn eigen taartjes.
Vrijwilligerswerk is een belangrijk onderdeel van mijn leven en daar maak ik bewust tijd voor. Ik ben betrokken bij initiatieven zoals de Arnhemse Uitdaging en zet me daarnaast in als bestuurder van Uitnacht Arnhem, een gratis kunst- en cultuurevenement dat laat zien hoeveel creativiteit, talent en energie Arnhem in huis heeft. Rollen die me de kans geven om positieve impact te maken, mijn netwerk uit te breiden en steeds nieuwe ervaringen op te doen.
Zoals je kunt lezen, verveel ik me niet 🙂
Om alles goed voor elkaar te krijgen, zoek ik bewust de balans tussen ‘aan’ en ‘uit’. Lanterfanten en even ‘niets’ doen horen daar ook bij. Ik maak tijd voor mijn gezin, vrienden, kamperen, koken, sporten en muziek. Met de juiste focus, structuur en door vooral ja te zeggen tegen dingen die me energie geven, is er veel mogelijk. Zo ontstaan mooie dingen — en dat maakt mij een gelukkig mens.